Chaos w szufladzie!

Witajcie!
Przeglądając ostatnio posty zamieszczane przez innych blogerów natrafiłam na ciekawy pomysł zapanowania nad bałaganem w szufladzie przy biurku.
W związku z tym, że ja mam spooooory problem z bałaganem w miejscach niewidocznych na pierwszy rzut oka zainteresowałam się tematem i stwierdziłam, że tez mogę spróbować coś z tym zrobić 😀

SONY DSC

Moja szuflada… oj ciężko było! 😉

SONY DSC

Hmmm gdzie to wszystko się tam zmieściło? ;o

Przepis na zorganizowanie szuflady:
1. Wyjmujemy wszystko z szuflady.

SONY DSC

2. Dno szuflady wykładamy jakimś ozdobnym papierem.

SONY DSC

3. Do wykonania przegródek potrzebujemy: karton, białe lub ozdobne kartki oraz taśmę klejącą dwustronną.

SONY DSC
SONY DSCSONY DSC

4. Przegródki umieszczamy w szufladzie w takiej kompozycji aby było wygodnie dla nas (robimy tyle przegródek ile potrzebujemy).

SONY DSC

5. Układamy wszystko w szufladzie (do spinaczy możemy użyć jakiś słoiczków lub pojemniczków).
SONY DSC

Zainspirowana postem: http://niebalaganka.pl/post/62040449268/organizacja-szuflady-przy-biurku.

Pozdrawiam! 🙂

Comments
One Response to “Chaos w szufladzie!”
  1. czmiel pisze:

    Uwielbiam bloga niebałaganki 😉

Skomentuj

