SOS dla naszej biżuterii

W przeszłości już kilka razy próbowałam poradzić sobie z moją biżuterią… Na początku trzymałam WSZYSTKO w jednym miejscu… co się oczywiście nie sprawdziło bo za każdym razem, kiedy na „szybko” się przygotowywałam do wyjścia nie mogłam znaleźć nic ciekawego, więc brałam pierwsze lepsze kolczyki czy pierścionek. No nie! Ale po co mi tyle tego wszystkiego skoro non stop noszę to samo??

Czas to zmienić.

Kupiłam więc sobie kuferek na biżuterię!

SONY DSC

I przez jakiś czas się sprawdzał, ale potem okazał się być za mały… Tak więc troszkę pozmieniałam!

Obecnie biżuterię, tę „od święta” trzymam w kuferku, a…

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

tę codzienną w drewnianych skrzyneczkach (z których muszę zrobić jakieś ciekawe DIY bo nie podobają mi się takie zwykłe).

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

Teraz widzę cały asortyment jaki mam i mogę wybierać nawet na szybko! 😉

SONY DSC

Comments
6 komentarzy to “SOS dla naszej biżuterii”
  1. czmiel pisze:

    Oj tak, skrzyneczki to genialny pomysł! Mój brat używał takich do eksponowania swoich kamieni, my możemy eksponować nasze skarby 🙂

    Bardzo fajny blog, z chęcią będę zaglądać!

  2. Magdalena pisze:

    Kuferek bardzo mi się podoba, a o takie właśnie skrzyneczce sama myślałam i chyba jednak się skuszę i też z nią pokombinuje 🙂 Taka opcja jest tańsza, nie wiadomo czemu wszelkiego rodzaju szkatułki, kuferki etc. są strasznie drogie!
    A poza tym, fajnie to wszystko wygląda 🙂

  3. Kasia pisze:

    gdzie kupiłaś te drewniane skrzynki? 🙂

Skomentuj

